Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P90a29v48e94l 51H37e35m75e63k

19. 12. 2018 13:14

Já zaplatil pokutu zatím 6x. (jezdím 30 let) Z toho 4x za překorčení rychlosti. 1x za parkování a 1x za odbočení v zákazu odbočení. Nikdy jsem se s policií nepřel, prostě jsem se provinil a zaplatil. Trochu škodolibě jsem myslel na obrovskou spoustu jiných přestupků, které zůstaly nezpozorovány a tudíž nepotrestány. Ale jedna ta rychlost mně opravdu štve. Představte si lidupráznou silnici uprostřed noci v opuštěné průmyslové zóně a přehledný, osvětlený úsek 100 m vedoucí přes most. Tady jsem skutečně, ale skutečně nikoho nehrozil, při rychlosti 67km/h. Za mostem stála hlídka a stálo mně to 1000,- To jsem se fakt cítil blbě...:-)

0 0
možnosti

Poslední pokutu jsem dostal snad před 15 lety. Takže asi se chováte tak, že policie má důvod vás zastavovat a pokutovat.

Podle vašich příspěvků usuzuji, že se považujete za Boha pod záminkou vyznávání svobody. Svoboda je poznaná nutnost. To neřekl Marx, Lenin, ale Spinoza.

Co má ale být dříve? Morálka nebo vynucování pravidel? Nechcete být napomínán (trestán), ani necítíte vnitřní „nutnost“.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=657071

Žijete v bublině vlastní morálky, vlastních pravidel, sami se cítí povoláni rozhodovat, kdy budou jaký zákon dodržovat a kdy ne. Možná máte i vlastní počasí.

0 1
možnosti

Řidičák mám devatenáct let, jezdím pravidelně a dlouhé trasy. Policie mě zastavila za celou tu dobu jen dvakrát. Jednou jsem měl prasklou žárovku ve světle a jednou byly tři hodiny ráno a kolem nich už půl hodiny nikdo neprojel, tak aby si ukrátili čekání na piráta silnic. Dvakrát jsem dostal pokutu za parkování. Jak tedy někdo může sbírat nesmyslné pokuty? Pravděpodobně má policie téměř vždy důvod řidiče zastavit.

3 0
možnosti

Takovýhle ufňukánky mám nejradši. Jste stále provozovatelem vozidla? Předpokládám, že ano a vůz jste dal synovi jen k užívání. Potom máte stále za toto vozidlo odpovědnost. Syn samozřejmě pokutu nedostal, ale Vy ano. Pak nechápu, proč nechcete ty peníze od syna. A fňukáte tady, jak jste musel ošidit Dobrého anděla.

4 1
možnosti

Opravdu takové etatisty, jako jste vy, nechápu. Vůbec nejlepší to tady pro takové muselo být za Hitlera. To byl panečku ordnung, viďte.

3 1
možnosti

Zcela Vám rozumím.

Můj poznatek je, že může existovat pokojný člověk - žije si spokojeně. Jakmile začne vyvíjet nějakou aktivitu - Posadí se na skluzavku šoků. Srazí se s Úřady, Státem a Systémem! Příkladů hora - Obnova dědkovy nemovitosti, ukradena - vrácena bez pozemků. Naivně, jsem šel VLASTNÍ pozemky koupit, říkám si za symbol 1 Kč? Úředník se ponořil do map - radostně zvolal - ááá Cenová mapa = 1.500 Kč ám2! Svědomití rodičové pořídili dceři byt. Za co je vybírána 4% Daň Státem - z ceny - Nechápu! Asi podpora mládežníků na prahu jejich cesty. Můj osobní rekord - Jak jsem sehnal 17 Razítek Stavebního povolení - nechápu dodnes + rozbor hlíny = Radon! Směřuji k tomu, že z původně pokojného člověka - Se stane "Pravcový extremista" ! Stát - stále úklad, nějaký chystá !(Opravdu, to není možné!) Je :-)

12 2
možnosti

No, půjčovat auto co nemá technickou je drobet pastička na šoféra. Udělat to nevědomky nevím, jsem zvyklý, že chodí upozornění, udělat to vědomě, s tím že to věděli oba, je slušně řečeno slaboduché.

3 3
možnosti
Foto

Dal jsem mu ho před dvěma roky a to mělo čerstvou technickou. To, že zapomněl kdy mu končí, byla jeho chyba, ne moje.

6 0
možnosti

Zákon umožňuje udělit dvě pokuty za jednu věc? Uvedla ta paní také konkrétní paragraf, který něco takového umožňuje? Pokud ne, podal bych na ní stížnost a požadoval vrácení zaplacených peněz.

0 0
možnosti
Foto

Dle zákona je to v pořádku.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS